מהי הרפואה הסינית

הרפואה הסינית מתבססת על אלפי שנים של חקירת גוף ונפש האדם כחלק בלתי נפרד מחקירת היקום הסובב אותו. חקירה זו הניבה ידע רב ותרמה לפיתוח כלים ושיטות טיפול ייחודיות.

בעשורים האחרונים זוכה הרפואה הסינית והדיקור הסיני לאישוש והכרה מדעית והיא משולבת במערכות הבריאות הציבוריות. הדבר מאפשר את התפתחותה של רפואה אינטגרטיבית המשלבת את הרפואה המערבית והרפואה הסינית יחד למען מענה אופטימלי לצורכי המטופל.

העלייה בפתיחות ובמודעות בהקשרה של רפואה סינית נובעת מתוך ההבנה כי לידע העתיק והייחודי של רפואה זו יש כדי להוסיף לרפואה הקונבנציונאלית. ההבנה היא כי יחד, יכולות שתי מסגרות הידע הללו להוביל את האדם לשימור, שיפור וטיפול טובים יותר ביחס למצב בריאותו הפיזי והנפשי כאחד.

חלק מהבעיות בהן יש ביכולתה של הרפואה הסינית והדיקור הסיני לטפל:

נפש - דיכאון, חרדה, מחשבות טורדניות וכו'

אורטופדיה - כאבי גב , כאבי גב תחתון, כאבי ברכיים,

מחלות ופגעי עור - פסוריאזיס , אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס). מחלות אוטואימוניות -  זאבת ועוד.

גניקולוגיה ופריון -  הסדרת המחזור החודשי, כאבי מחזור, תמיכה בטיפולי פוריות (IVF, IUI) ועוד.

אנדוקרינולוגיה -  תת פעילות בלוטת התריס, השימוטו, סכרת ועוד.

עיכול - קרוהן, קולטיס, מעי רגיש, כאבי בטן ועוד.

הטיפול תלוי אבחנה המבוססת על תשאול מקיף, אבחנת דופק, אבחנת לשון ואבחנת גוף ומשלב שיטות טיפול עתיקות נוספות כמו צמחי מרפא, כוסות רוח, גוואשה, מוקסה ועוד.

להרשמה לניוזלטר שלי

צרו קשר