הטיפולים

דיקור סיני -אקופנטורה
(דיקור סיני (אקופונקטורה

המילה ארומתרפיה מורכבת משתי מילים –

המילה "ארומה" שמשמעותה "ריח" והמילה"תרפיה"  שמשמעותה "טיפול".

ארומתרפיה מבוססת על שימוש בשמנים אתריים שהינם שמנים נדיפים, המופקים מחלקים שונים של צמחים כמו פרחים, שורשים, עצים, עלים ופירות ומהווים במסגרת טיפולי כלי תומך לדיקור הסיני.

שמנים אתריים ידועים ביכולתם להרגיע את הנפש ולסייע באיזון נפשי כמו גם לטפל בבעיות פיזיולוגיות רבות.

לשמנים גם תכונות אנטי חיידקיות ואנטי פטריתיות, הם משפרים את זרימת הדם ומסייעים בהובלת חמצן אל התאים ובמקביל אף מסייעים בסילוק פסולת מן הגוף שמקורה בחילוף חומרים בתאים.

הטיפול מתבצע בהדפה, עיסוי, אמבט ועוד, בהתאמה אישית לצורכי המטופל ולאחר תשאול.

דיקור סיני מבוסס על שימוש במחטים דקות ועדינות המוכנסות אל נקודות המצויות על מערכת מרידיאנים (ערוצי אנרגיה) הממפה את גופינו.

כאשר זרימת הצ'י (האנרגיה) בגוף מופרת - נוצר פוטנציאל להתפתחותה של מחלה.

הדיקור מסייע ל:

הנעה של הצ'י במקרה של חסימה המייצרת כאב - כאבי גב תחתון ועוד

הזנה של מרידיאנים חסרים במקרה של חולשה - אנמיה, מערכת עיכול חלשה ועוד.

הסדרה של הצ'י בשינוי כיוון - בחילות, הקאות וכו'

הדיקור הסיני מטפל במגוון רחב של מחלות, בעיות וכאבים, החל במחלות פיזיות כמו:

• אורטופדיה - כאבי גב , כאבי גב תחתון ועוד.

• מחלות עור  - פסוריאזיס , אטופיק דרמטיטיס - אסטמה של העור, פטרת  ציפורניים, סבוריאה  ועוד.

• מערכת הנשימה - סינוסיטיס, אלרגיה, אסטמה ועוד.

• בריאות האישה - תהליכי הריון ולידה , פוריות ועוד.

דרך טיפול בקשיים נפשיים ומנטאלים כמו דיכאון , חרדה, סטרס ועוד.

מכווץ (48).jpg
פרחי באך

פרחי באך משוייכים לתחום ההומאופתיה ופותחו על - ידי ד"ר אדוארד באך (1886-1936).

מדובר ב - 38 תמציות המופקות מפרחים, עצים או שיחים המשמשות כטיפול מונע, תומך ומשלים במצבים נפשיים שונים כמו לחץ, חרדות, דכאון, חוסר ביטחון עצמי ועוד.

למעשה, לכל תמצית ישנה איכות (או תדר) מסויימת: " הפעולה של תרופות אלו, הינה להעלות את התדרים שלנו ולפתוח את הערוצים שלנו לקבלת האני הרוחני ולהציף את הטבע שלנו בתכונה לה אנו זקוקים וזאת בכדי להשיל מעלינו את הגורם המסב לנו נזק"  (ד"ר באך).

הטיפול בפרחי באך מתאים לכל הגילאים - ילדים, בני נוער, מבוגרים וקשישים ואף לבע"ח ומותאם באופן אישי לכל מטופל.  השימוש בפרחים בטיחותי עד מאוד. יחד עם זאת, נדרש אבחון מתאים.

shutterstock_337654664 - ___¢_ץ_ץ__.jpg
צמחי מרפא

צמחי מרפא משמשים אותי ככלי תומך בדיקור סיני.

בחירת הפורמולה המתאימה מתבצעת על פי אבחון ובהתאם לשינוי שעובר המטופל במהלך תקופת הטיפול.

על פי צורך, אמליץ על פורמולות פטנט או שאכין פורמולה ספציפית המותאמת למצבו של המטופל.

שימוש בצמחי מרפא נעשה לצורך הפגה מהירה של תסמינים וכאבים חזקים, לחיזוק המערכת החיסונית, לחיזוק כללי ועוד.

האבחון נעשה באמצעות שילוב של תשאול מקיף, סימפטומים של המטופל, לקיחת דופק  וביצוע אבחנת לשון .

ייעוץ בתזונה סינית

כחלק מהתהליך הטיפולי, יש התייחסות רבה גם להרגלי התזונה, תזונה נכונה והרכב האוכל שאנו אוכלים. חשוב להבין כי הרפואה הסינית מקנה חשיבות גדולה להשפעתם של מזונות על תהליכים גופניים והיווצרותם של חוסר איזונים. על כן, ניתן לקבל המלצות המבוססות על התזונה הסינית באשר לצריכת מזונות שיתמכו, יחזקו וישפרו את המערכות הבלתי מאוזנות.

התזונה הסינית מייחסת חשיבות רבה לטמפרטורת המזון, הטעם שלו, הצבע שלו והשפעתו על איברים פנימיים. את התזונה ניתן להתאים גם לעונות השנה ולשלב בחיים בו המטופל נמצא, מינקות ועד הזיקנה, וזאת מתוך הבנה שבכל גיל יכולת העיכול והרגלי האכילה משתנים וחל צורך להתאים את המזון שאנו צורכים לשינויים אלו בחיים.

בנוסף, הנחיות התזונה מותאמות למטופל באופן אישי, למחלה ולסימפטומים מהן הוא סובל, למפה האנרגטית של ולאורך חייו.

טיפול בכוסות רוח
כוסות רוח

שיטת טיפול עתיקה בה מוצמדות כוסות מיוחדות העשויות זכוכית /סיליקון/ פלסטיק לאזור מסוים בגוף באמצעות ואקום.

פעולת היניקה של כוסות הרוח מסייעת בהפגת כאבים, מסדירה את זרימת האנרגיה, מזרימה דם לראש ולשרירים תפוסים, עוזרת בניקוז רעלים ועוד.

כוסות רוח מסייעות בפתרון והקלה של מגוון בעיות בריאותיות כמו קשיי נשימה ואסטמה, כאבי גב, שכמות ועורף, סימפטומים קדם וויסתיים, חיזוק המערכת החיסונית ועוד.

להרשמה לניוזלטר שלי

צרו קשר