top of page

שאלות נפוצות ומידע על הטיפול בפרחי באך

"מאחורי כל חולי נמצאים פחדינו, חרדותינו, החמדנות שלנו, הדברים שאנו אוהבים והדברים שאיננו אוהבים. הבה נחפש ונרפא אותם, ועם ריפוים ייעלם החולי שמסב לנו סבל, ולא זו בלבד שאנו משחררים את עצמנו ממחלותינו, אלא הצמחים שניתנו לנו בחסדי הבורא־כול נוטלים מאתנו את פחדינו ודאגותינו, ומותירים אותנו בתחושה פנימית של שמחה ורווחה גדולות יותר. מאחר שהצמחים מרפאים את הפחדים, את החרדות, את הדאגות, את הטעויות ואת הכישלונות שלנו, אותם עלינו לחפש, ואז המחלה, כל מחלה, תעזוב אותנו"- אדוארד באך.

טיפול בפרחי באך

 

מה הם פרחי הבאך?

פרחי באך הם 38 תמציות המופקות מחלקי צמחים כמו פרחים, עצים, שיחים, שורשים ועוד. מדובר בשיטת טיפול הלקוחה מתחום ההומיאופתיה.

פרחי באך הן תמציות עדינות ובטוחות לשימוש אשר עובדות על מצבים נפשיים כמו חרדות, עצב, דיכאון, פחד, הפרעות שינה, הפרעות קשב וריכוז, חוסר ביטחון, בדידות, ייאוש, רגישות יתר, התרגשות, הערכה עצמית נמוכה ועוד

את השיטה המציא ד"ר אדוארד באך, רופא והומיאופת אנגלי . מאז ועד היום, סדרת פרחי באך היא מהמובילות בתחום של הרגעה, התגברות על מצבי לחץ והתמודדות עם מצבים רגשיים לא רצויים. התמציות מיוצרות במרכז באך בשיתוף עם מעבדת נלסון – אנגליה ומשווקות ברחבי העולם .

 

במה מטפלים פרחי הבאך?

פרחי באך משמשים לטיפול בהפרעות נפש והתנהגות כמו הפרעות והתקף חרדה, דיכאון, הפרעות ונדודי שינה, הפרעות קשב וריכוז, סטרס ועוד.

 

למי מתאים הטיפול בפרחי באך?

הטיפול בפרחי באך מתאים ובטוח לשימוש בילדים, במבוגרים, בנשים בהריון ובמניקות ואפילו בבעלי חיים

 

האם הטיפול בפרחי באך יכול להזיק?

לא. פרחי הבאך עובדים בצורה עדינה מאוד והם בטוחים מאוד לשימוש

פרחי באך

 

אז איך זה עובד ?

במצבים רגשיים לא רצויים כמו אלו שהוזכרו לעיל, מאבד האדם את יכולתו הטבעית לשמור על גוף ונפש בריאים. מספר טיפות בכוס מים מתמצית באך המתאימה, או בשילוב מספר תמציות לטיפול בבעיה מורכבת יותר ונוכל לקבל איזון מחדש של כל מערכות הגוף והחזרת הגוף למצב רגוע ושליו המאפשר לו להתחזק ולהתחסן נגד מחלות.

 

אופן השימוש בפרחי הבאך

מתוך התמצית נטפטף 4 טיפות על הלשון, 4 פעמים ביום, כל 4 שעות.

במידת הצורך ניתן להוסיף עוד 4 טיפות בכל פעם אך לא לחרוג מ – 4 טיפות.

 

לפרטים נוספים ותיאום טיפול - הקליקו כאן

קטגוריות
מאמרים נוספים
עקבו אחרי
  • Facebook Basic Square
  • אינסטגרם לוגו
  • YouTube Social  Icon
bottom of page