אטופיק דרמטיטיס - 7 דרכים להתמודדות עם "אסטמה של העור" בילדים ותינוקות

אטופיק דרמטיטיס, המכונה גם "אסטמה של העור" היא מחלה די נפוצה בקרב ילדים ותינוקות.

מדובר במחלת עור מקבוצת המחלות האלרגיות אשר ממנה יסבלו 20% מהתינוקות והילדים.

הילד שלך סובל מאטופיק דרמטיטיס? יש לתינוקת שלך אדמומיות בקפלים שמאחורי המרפקים והברכיים?

הנה 7 דרכים שיסייעו לכם להתמודד עם המחלה, להפחית את הגירודים ולשפר את מראה העור.

ילד מחופש לדובי

לפני כן, בואו נבחן את תסמיני המחלה; תינוקות וילדים הסובלים מהאטופיק דרמטיטיס יחוו גרד ותחושת שריפה המלווה באדמומיות מאחורי הבירכיים והמרפקים, בפנים, בכפות הידיים, בראש ועוד.

עם הזמן ועם הגרד שגורם לעור להתייבש ולהיפצע, עשויים להופיע עור מעובה וזיהומים משניים.

בתינוקות, המחלה תפרוץ בערך בגיל חודשיים. נשים לב שרבים מתינוקות אלו גם יחוו בשלב כלשהו בעיות במערכת הנשימה.

1. יש להימנע כמה שניתן מאכילת מוצרי חלב ואכילת אוכל ממותק - מוצרי חלב ומוצרים המכילים סוכר מייצרים, עפ"י הרפואה הסינית, סביבת גוף לחה ומחמירים את הסימפטומים של המחלה ע"י היווצרות סביבה לחה שאינה מאפשרת ריפוי של הפצעים

2. צריכת אומגה 3 –אכילת מאכלים המכילים אומגה 3 כמו סלמון, טונה, זרעי פשתן (את זרעי הפשתן יש לטחון במקום כדי לאפשר לאומגה 3 להיות זמינה. הטחינה המיידית לקראת האכילה מונעת את חמצון הפשתן), דלורית, פולי סויה, תרד, פלפל אדום, אגוזי מלך, זרעי צ'יה ועוד או במקביל ליטול תוסף תזונה. אומגה 3 תטפל בתהליכים הדלקתיים הנוצרים בעקבות האטופיק ותשפר את מראה העור.

3. שימוש במשחות טבעיות בלבד לטיפול בעור וללא פרבנים, שמן מינרלי ו – SLS האוטמים את העור, לא מאפשרים לו לנשום ולהתרפא ומעודדים גירויים בעור מה שעלול להחריף את הגרד, הדלקתיות וההצתלקות של העור. למשחת הפלא שלי לטיפול באטופיק דרמטיטיס - צרו עימי קשר.

יד של תינוק

4. אמבטיות עם שמן, כמו שמן שקדים יסייעו בהגמשת וחידוש העור. יש להימנע משימוש בשמן תינוקות סינטטי המכיל בעיקר שמן מינרלי שהוא בעצם נפט האוטם את העור.

5. דיקור סיני – מכיוון שאטופיק דרמטיטיס, כמו כל בעיות העור על רקע אלרגי, מושפעת מאוד מלחץ רגשי, פנו לטיפול בדיקור סיני. הדיקור הסיני, בתינוקות, ילדים ומבוגרים מסייע בטיפול בדלקות המקומיות, בפיזור החום, הוא מזין את העור, מחזק את ההתמודדות הנפשית ומסייע מאוד בריפוי המחלה מהשורש. לקביעת תור בטיפול בדיקור סיני - לחצו כאן.

6. בגדים העשויים 100% כותנה בלבד יאפשרו לעור לנשום ולתאים שלו להתחדש.

7. טיולים בשמש ובאוויר הצח - טיול קצר החושף את העור למעט שמש יסייע בריפוי העור. סוג של פוטותרפיה טבעית. כמובן שלא לצאת ללא כובע ומים. לא לצאת בשעות שבהן קרינת השמש חזקה ומסוכנת (לרוב בין 10:00-16:00) ועשויה לפגוע בעור וליצור כוויות.

אולי יעניין אותך גם

​לפרטים נוספים ותיאום טיפול - הקליקו כאן