שאלות נפוצות על טיפול בדיקור סיני

בשנים האחרונות הטיפול בדיקור סיני הפך להיות שיטת טיפול נפוצה יותר שגם החלה להשתלב בבתי החולים ובקופות החולים ברחבי הארץ. כתבה זו עוסקת ביתרונות הטיפול בדיקור סיני, למי הוא מתאים, במה ניתן לטפל באמצעות הדיקור הסיני ועוד.

במה ניתן לטפל בדיקור סיני?

הדיקור יכול לסייע בבעיות אורטופדיות, בעיות כאב - כאב גב, כאב מפרקים, חולשה כללית, בעיות גינקולוגיות, חרדות ודיכאון, הפחתת לחץ, קשב וריכוז, בעיות פיריון, הריון ולידה ועוד.

דיקור סיני

כיצד יודעים שהטיפול "עובד"?

את השפעת והצלחת הטיפול ניתן לאמוד באמצעות אבחנת דופק ולשון המבוצעת ע"י המטפל וזאת במקביל לדיווחים המתקבלים מהמטופל עם התקדמות הטיפולים. וכן - הדיקור הסיני עובד!

מה ההבדל בין טיפול בקליניקה פרטית לטיפול ברפואה משלימה בקופת החולים?

כיום ניתן לקבל טיפולי דיקור בקופות החולים. יחד עם זאת קיימים מספר הבדלים בין הטיפול בקליניקה פרטית לבין הטיפול במסגרת קופת החולים.

משך הטיפול – בקופות החולים משך הטיפול נע בין 20-30 דק'. הטיפול מבוצע במקביל אל מול מס' מטופלים כאשר המטפל עובר בין החדרים/מטופלים השונים. בקליניקה שלי לעומת זאת, משך הטיפול הוא בין 45-60 דק' כאשר תשומת הלב המלאה ניתנת למטופל/ת יחיד/ה.

הטיפול עצמו – בקופת החולים ניתן הטיפול בשיטת טיפול אחת בעבורה הוזמן הטיפול, הזמנת טיפול בשיטה אחרת כרוכה בהזמנת תור נוסף ובתוספת תשלום. בקליניקה שלי לעומת זאת, ניתן לקבל טיפול משלים גם בצמחי מרפא סיניים, פורמולות שמנים אתריים, ייעוץ בתזונה סינית במסגרת אותו הטיפול הניתן למטופל וללא צורך להזמין תור נוסף.

זמינות המטפל – בקליניקה שלי הדגש הוא על יחס אישי וליווי צמוד הכולל גם את זמינותי למטופל מעבר לזמן הטיפול עצמו.

תדירות הטיפולים – לרוב בקופות החולים נדרשים לשלם מראש על כמות מוגדרת של טיפולים. בקליניקה שלי כמות הטיפולים אינה מוגדרת מראש, וטיפולי ההמשך נקבעים תוך כדי המהלך הטיפולי ובהתאם לחומרת ולנסיגת הבעיה.

רפואה סינית

מהי תדירות הטיפולים בדיקור סיני?

תדירות הטיפולים משתנה ממטופל למטופל ותלויה בסימפטומים ובחומרת הבעיה. כמו כן קיים הבדל משמעותי בתדירות הטיפול באם מדובר בבעיה כרונית (כגון מגרנות או כאב) או לחילופין באם מדובר בבעיה אקוטית (כגון צינון וכאבי גרון). חשוב לציין גם את תגובת המטופל לטיפול שגם היא עשויה להשתנות ממטופל למטופל ועשויה להשפיע על תדירותם של הטיפולים.

** חשוב לשמור על רצף טיפולי ולהתמיד כדי לפתור בעיה רפואית - הגעה באופן לא קבוע תשפיע על איכות הטיפול וייתכן כי זמן ההחלמה יהה ארוך יותר בעקבות כך.

למי מתאים הטיפול בדיקור סיני?

הטיפול בדיקור סיני מתאים לכולם/ן - תינוקות, ילדים, מבוגרים וגם - בעלי חיים.

לפרטים נוספים ותיאום טיפול - הקליקו כאן

קטגוריות